کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه,دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه
آخرین نظرات

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۱۱ ب.ظ

کسب و کار جدید

مقالات پیشرفت در کسب و کار     http://nazanin-online.blog.ir
 نقش شناسایی احساسات در پیشبرد اهداف

نقش شناسایی احساسات در پیشبرد اهداف

قبل از اینکه به موفقیت دست پیدا کنید، باید تعریف کنید که موفقیت از دید شما چه معنی می دهد. در حالی که ممکن است سال ها طول بکشد تا به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید، احساسات خود را شناسایی کنید. شناسایی احساسات، منافع و ارزش ها به شما کمک می کند تا اهداف خود را تعیین کنید و معنای زندگی را به دست آورید. اگر در شناسایی این موارد مشکل دارید، از یک دوست یا اعضای خانواده خود کمک بگیرید. سؤالات زیر را از خودتان بپرسید: می خواهی میراثت را بفروشی؟ چگونه می توانید دیگران را دوست داشته باشید؟ چگونه می توانید جامعه را در جای بهتری قرار دهید؟ موضوعات مورد علاقه شما در زندگی چیست؟ به عنوان مثال، به موضوعاتی که در دوران تحصیل از آن ها لذت می بردید فکر کنید. فهرستی از اهداف خود و آنچه که ممکن است برای رسیدن به آنها انجام دهید، تهیه کنید. اطمینان حاصل کنید که همه اهداف کوتاه مدت و بلند مدت شما در نظر گرفته شده است؛ سعی کنید از اهداف مالی و حرفه ای برای بهبود پیشرفت و از اهداف شخصی برای بهبود خودتان، استفاده کنید. یک جدول زمانی ایجاد کنید تا به هر چه می خواهید دست پیدا کنید. اهداف مشخص قابل اندازه گیری، قابل دستیابی، مرتبط و زمان محور هستند.

سعی کنید هدفمند زندگی کنید و برای رسیدن به آرزوها و شخصیتی که می خواهید توجه خود را به فعالیت هایتان معطوف کنید.

اگر هدف شما این است که جهان را ببینید، می توانید در پول خود صرفه جویی کنید و به جای آن از کشورهای دیگر بازدید کنید. سعی کنید هدفمند زندگی کنید و برای رسیدن به آرزوها و شخصیتی که می خواهید توجه خود را به فعالیت هایتان معطوف کنید. از خودتان بپرسید: “آیا کاری که انجام می دهم به من کمک می کند تا به جایی که می خواهم برسم؟” اگر شما دائما بی حوصله هستید، احتمالا به این دلیل است که احساس می کنید از کارهایی که انجام می دهید خسته شده اید. وقت خود را گرامی بدارید، سعی کنید وقت آزاد خود را صرف کارهایی کنید که از انجام دادن آن ها لذت می برید. به عنوان مثال، تعطیلات آخر هفته خود را تلویزیون تماشا کنید، کتاب مطالعه کنید یا وقت خود را با عزیزان و دوستان خود بگذرانید. بهره وری خود را با تعامل اندازه گیری کنید، نه با دستاورد. به خاطر داشته باشید که صرفه جویی در وقت و زمان بسیار خوب است و فعالیت ها باید جذاب و لذت بخش باشند. این قضیه واقعا می تواند به تخیل و آگاهی شما کمک کند. برای اینکه بتوانید بین کارهایی که انجام می دهید تعادل ایجاد کنید، باید تلاش کنید. برنامه ریزی کافی نیست نگه داشتن تعهدات و پای بندی به آنها نیز مهم است، پس به تعهدات خود عمل کنید. اگر کسی از شما خواست کاری برای او انجام دهید، اگر می توانید آن را انجام دهید. در مورد محدودیت های خود صادق باشید. از لغو کردن برنامه ها اجتناب کنید و سعی کنید تنها یکبار یک موضوع را لغو کنید. تعهدات خود را به خود اختصاص دهید و به آنها بچسبید. تعهدات خود را بنویسید و آنها را در مکان هایی که می توانید مشاهده کنید آویزان کنید. اطمینان حاصل کنید که تعهدات شما به تدریج به سمت اهداف شما حرکت می کند. در حال حاضر اهداف خود را بررسی کنید، سپس مطمئن شوید که در مسیر درست حرکت می کنید. مطمئن باشید که موفقیت همین نزدیکی هاست.

مقالات پیشرفت در کسب و کار     http://nazanin-online.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۱۱
نازنین
يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۰۵ ب.ظ

کسب و کار

مقالات پیشرفت در کسب و کار     http://nazanin-online.blog.ir
 برنامه ریزی و رسیدن به موفقیت
 

برنامه ریزی و رسیدن به موفقیت

تحصیل کرده باشید. آموزش و تحصیلات به شما دانش، مهارت و اعتبار می دهد تا بتوانید از حداکثر توانایی های خود استفاده کنید. در موفقیت مالی، آمار نشان داده است که با آموزش بیشتر (کسب درجه بالای علمی و تحصیلی)، می توانید به پول بیشتری دست پیدا کنید. در سال 2011 درآمد هفتگی متوسط برای فارغ التحصیلان دبیرستانی 638 دلار بود در حالیکه در آمد دانشجویانی با مدرک لیسانس 1053 دلار بود. در همان سال، کسانی که دارای مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا بودند، به ترتیب 1263 دلار و 1551 دلار در آمد داشتند. همه آموزش ها نباید رسمی باشند، بلکه برنامه های کارآموزی و برنامه های آموزشی نیز در بلند مدت اثرات مثبتی در کسب درآمد ایجاد می کند. اخذ گواهی نامه در زمینه شغلی می تواند به افزایش حقوق کمک کند. هرچه بیشتر در مورد جهانی که در آن زندگی می کنید بدانید، سوالات بیشتری در اختیار شما قرار خواهد گرفت و بیشتر علاقه مند به آن خواهید شد. یاد بگیرید پول خود را (بدون در نظر گرفتن میزان درآمد)، مدیریت کنید، این کار ثبات مالی شما را تضمین خواهد کرد.

گذشته و آینده تنها یک توهم هستند و زندگی واقعی همین اکنون اتفاق می افتد. به افکار منفی توجه نکنید تا بتوانید درست حرکت کنید.

هزینه های خود را حساب کنید و هزینه های ماهانه خود را از درآمد ماهانه خود پرداخت کنید تا میزان پولی که هر ماه در اختیار شما قرار می گیرد، مدیریت کنید. همچنین، حساب های بانکی خود را بررسی کنید تا متوجه شوید که پول خود را چگونه صرف می کنید. این کار به شما کمک می کند که از هزینه های بیش از حد جلوگیری کنید. اگر شما پول کافی برای پرداخت هزینه های خود ندارید، پس به لیست هزینه های خود نگاهی بیندازید تا ببینید که کجا می توانید آن را کاهش دهید. در هزینه هر ماه صرفه جویی کنید، شما باید بخشی از پول های خود را به حساب پس انداز سپرده گذاری کنید. از کارفرمای خود بخواهید مستقیما بخشی از درآمد شما را به حساب پس انداز شما واریز کند. اگر محل کار شما یک طرح پس انداز برای بازنشستگی ارائه می دهد، درآمد اضافی خود را در آن واریز کنید. زمان خود را مدیریت کنید قرار دادن وظایف مهم در آخرین لحظه ها می تواند استرس غیر ضروری ایجاد کند و احتمال اشتباه و سهل انگاری را افزایش دهد. زمان خود را مدیریت کنید تا زمان کافی برای انجام وظایف خود داشته باشید. از یک برنامه ریزی صحیح استفاده کنید تا بتوانید کارهایتان را در طول روزها، هفته ها و ماه ها بر اساس آن سازماندهی کند. برای اینکه زمان را مدیریت کنید بر روی تلفن خود یادآوری تنظیم کنید یا از تایمر الکترونیکی استفاده کنید. یک لیست از همه کارهایی که باید در یک روز انجام دهید، تهیه کنید و هر کاری را تا آن زمان انجام داده اید، بررسی کنید. این به شما کمک خواهد کرد که انگیزه داشته باشید. از لحظه کنونی لذت ببرید، اگر شما به طور مداوم به اتفاقات گذشته فکر کنید یا به آینده سیر کنید، باعث می شود زمان حال را از دست بدهید. به یاد داشته باشید که گذشته و آینده تنها یک توهم هستند و زندگی واقعی همین اکنون اتفاق می افتد. به افکار منفی توجه نکنید تا بتوانید درست حرکت کنید و از لحظه کنونی لذت ببرید. اگر اندیشه منفی در سر شما ایجاد شد، سعی کنید آن را با یک تفکر مثبت جایگزین کنید. از هر لحظه از زندگی تان لذت ببرید و به خاطر همه اتفاقات خوب شکر گزاری کنید.

مقالات پیشرفت در کسب و کار     http://nazanin-online.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۰۵
نازنین