کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه,دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه
آخرین نظرات

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۸ ب.ظ

کسب و کار اینترنتی

مقالات پیشرفت در کسب و کار   http://nazanin-online.blog.ir 
چگونه فرزندان موفق تری داشته باشیم؟

چگونه فرزندان موفق تری داشته باشیم؟

پدر و مادرها می خواهند فرزندان خود را خوشحال کنند و در تربیت آنها موفق شوند. اما توصیه های زیادی برای والدین وجود دارد. کودکان چه وقت باید به حرف شما گوش دهند؟ کدام مشاور قابل اعتماد است؟ برای پاسخ به این سوالات، ده ها مقاله علمی و مجله تحقیقاتی مطالعه کردم تا بتوانم یک لیستی از روش های علمی تهیه کنم. بر اساس این لیست می توان به کودکان اطمینان داد و آن ها را به یک فرد شاد تبدیل کرد. همانطور که بیشتر افراد می دانند، مشکلات احساسی والدین با مشکلات عاطفی فرزندان در ارتباط است. روانشناسان Carolyn و Philip Cowan همچنین دریافتند که والدین شاد احتمال دارد فرزندان شادتری داشته باشند. بنابراین چه کاری می توانید انجام دهید تا به شخص شادتری تبدیل شوید؟ در اینجا بسیاری از پیشنهادات علمی مطرح شده است.

خانواده های شاد هر چیز کوچک و بزرگی را جشن می گیرند: پایان هفته، کارنامه خوب، روز اول مدرسه، ارتقاء شغل، تعطیلات و جشنواره ها. این جشن ها می تواند بسیار ساده باشد مثلا رفتن به پارک، یا به همان اندازه بزرگ باشد مانند یک مهمانی شگفت انگیز. خانواده های شاد، شادی را به فرزندان خود منتقل می کنند. وقتی فرزندانتان با شما صحبت می کنند، توجه خود را به آنها معطوف کنید. اگر می خواهید آنها خوشحال و موفق باشند با آن ها ارتباط برقرار کنید، برقراری ارتباط با فرزندانتان بسیار مهم است. یک راه قدرتمند برای انجام این کار این است که هر زمان که آنها با شما صحبت می کنند، به طور کامل به آن ها توجه کنید. این به معنی است که روزنامه ها و دستگاه های الکترونیکی را کنار بگذارید و واقعا به چیزی که می خواهد بگوید گوش دهید. وقتی شما با ذکاوت بیشتری پاسخ می دهید باعث می شود که فرزندانتان ارتباط بیشتری با شما برقرار کنند. زمان مشخصی را در کنار خانواده به غذا خوردن اختصاص دهید. این کار باعث می شود کودکان اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند و نمرات بهتری بگیرند. در این صورت نوشیدن مشروبات الکلی، سیگار کشیدن، مصرف مواد مخدر یا مسائل روانشناختی کمتر برای آن ها اتفاق می افتد.

والدین باید برای فرزندان خود محیطی سرشار از دوستی ایجاد کنند و در عین حال برای حل اختلافات به آنها آموزش بدهند.

به کودکان خود آموزش دهید تا احساسات خود را مدیریت کنند. تحقیقات جان گتمن نشان می دهد کودکانی که می توانند احساسات خود را تنظیم کنند، بهتر عمل می کنند و این برای موفقیت در درازمدت بسیار مهم است. این کار باعث می شود کودکان حتی از سلامت جسمی بهتری برخوردار باشند. برای کمک به کودکان خود احساسات خود را مدیریت کنید، باید خودتان را عاطفی نشان دهید، با فرزندان خود هم دردی کنید، به فرزندانتان بگویید که همه احساسات قابل قبول هستند، اما همه رفتارها قابل قبول نیستند. فرزندانتان را متقاعد کنید و کودکان خود را برای ایجاد روابط معنی دار آموزش دهید. جک شونکوف و دبورا فیلیپس دریافتند که داشتن روابط قوی برای رشد کودکان و رفاه روانی آن ها حیاتی است. کودکانی که در مدرسه روابط کمتری دارند، بیشتر در معرض مشکلات روانی قرار می گیرند.
والدین برای کمک به فرزندان خود باید روابط معنی دار ایجاد کنند. والدین باید به نشانه های احساسی فرزندان خود پاسخ مناسب بدهند و با انجام این کار به فرزندانشان احساس امنیت بیشتری ببخشند. این پایه و اساس عزت نفس را تشکیل می دهد. والدین باید برای فرزندان خود محیطی سرشار از دوستی ایجاد کنند و در عین حال برای حل اختلافات به آنها آموزش بدهند. برای فرزندان خود مرزهای معقول تعیین کنید و با این کار اعتماد به نفس، کودکان را افزایش دهید. دکتر نانسی دارلینگ و دکتر لیندا کالدول دریافتند که والدین موثر، منطق قوانین را برای فرزندانشان توضیح می دهند و با انجام این کار نه تنها ارتباط نزدیکتری با فرزندان خود ایجاد می کنند بلکه در تربیت فرزندانشان نیز موفق تر عمل می کنند.

مقالات پیشرفت در کسب و کار     http://nazanin-online.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۸
نازنین