کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه,دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه
آخرین نظرات
شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۰۱ ب.ظ

کسب و کار


قانون جذب و دستیابی به ثروت

همانطور که قبلا بحث شده است، قانون جذب و ارزش های آن در طول تاریخ دیده شده است و بسیاری از زنان و مردانی که پا در این دنیا گذاشته اند قانون جذب را یکی از بزرگترین قدرت های جهان دانسته اند؛ بسیاری از شاعران دوست داشتنی، هنرمندان، دانشمندان و متفکران بزرگ مانند شکسپیر، بلیک، امرسون، نیوتن و بتهوون همه این پیام را از طریق بسیاری از آثار خود انتقال می دهند. بسیاری از افراد مدرن هم طرفدار قانون جذب بوده اند از جمله اپرا وینفری، جیم کری و دنزل واشنگتن. علاوه بر این در فیس بوک با بیش از 5.8 میلیون طرفدار، بسیاری از داستان های موفقیت در مورد قانون جذب وجود دارد. بخش چالش برانگیز اذعان و پذیرش آنچه که قانون جذب باید ارائه دهد درک این موضوع است که هر یک از تصمیمات شما در زندگی – خوب یا بد- تنها توسط شما شکل گرفته است. برای بسیاری از افراد، این می تواند تلخ باشد به خصوص اگر احساس کنید که شما و یا عزیزان خود در معرض برخی از ضربه های شدید در زندگی هستید. با این حال، هنگامی که شما واقعا به قانون جذب اعتقاد داشته باشید می توانید با امید و شجاعت در دانش قریب الوقوع تجدید نظر کنید. شما آزاد هستید که مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرید و خود را برای همیشه از چرخه ترس رها کنید. در این حالت نگرانی شما را برای مدت طولانی رها کرده است.
کار فیزیکدانان کوانتومی در سال های اخیر کمک شایانی کرده است تا نور بیشتری را در مورد تأثیر باور نکردنی قدرت ذهن در زندگی ما و جهان روشن کند. این ایده بیشتر توسط دانشمندان و متفکران بزرگ به طور یکسان مورد بررسی قرار گرفته است و درک بیشتر در مورد اینکه چقدر نقش ذهنی در شکل گیری زندگی و دنیای اطراف ما اثر دارد.

جنبه کلیدی قانون جذب این ایده است که مثبت اندیشی را افزایش می دهد. بنابراین، می توانید یاد بگیرید چگونه با استفاده از ابزار و تکنیک های تجسم به راحتی بتوانید عادات پولی را به راحتی بکار ببرید.

هنگامی که ما به فرصت های شگفت انگیزی که زندگی به ما ارائه می دهد دست می یابیم، می توانیم بفهمیم که ما هنرمند هستیم. ما تصاویری از زندگی در نظر گرفته شده را در ذهن ایجاد می کنیم و سپس انتخاب ها را بر اساس آن انجام می دهیم و اقداماتی را انجام می دهیم که به آنچه که پیش بینی می کنیم، برسیم. پس اگر تصویر را دوست نداشتید آن را تغییر دهید!
زندگی یک بوم خالی است و شما می توانید آن را با هر تصویری که دوست دارید نقاشی کنید. قانون جذب واقعا ساده است، همه قوانین طبیعت کاملا کامل هستند و قانون جذب استثنا نیست. مهم نیست که چه چیزی را دنبال می کنید یا چه طور زندگی می کنید، شما می توانید روی یک ایده تمرکز کنید و آن را ملکه ی ذهن خود کنید و برای رسیدن به آن همه تلاش خود را بکنید.
شما می توانید روی ثروت تمرکز کنید، یکی دیگر از اهداف مشترک در سراسر جهان، فراوانی مالی است. شما می توانید پول را روی میز و سقف خود قرار دهید یا به طور مشابه، این توانایی را برای خانواده و دوستان خود فراهم کنید. متأسفانه بسیاری از ما روابطی با ایده ثروت نداشته ایم و باور داریم که این قطعا حاشیه ای از حرص و وحشت است. برای جذب پول، ما باید این الگوهای تفکر منفی را حذف کنیم. جنبه کلیدی قانون جذب این ایده است که مثبت اندیشی را افزایش می دهد. بنابراین، می توانید یاد بگیرید چگونه با استفاده از ابزار و تکنیک های تجسم به راحتی بتوانید عادات پولی را به راحتی بکار ببرید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">