کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

کسب و کار اینترنتی

راه اندازی کسب و کار اینترنتی,کسب و کار مجازی

دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه,دانلود و آموزش کسب و کار اینترنتی,کسب و کار,کسب و کار جدید,کسب و کار اینترنتی در ایران,کسب و کار با سرمایه کم,کسب و کار موفق,کسب وکاردرمنزل,کسب و کار اینترنتی در منزل,کسب و کار اینترنتی برای نوجوانان,کسب و کار اینترنتی چیست,کسب و کار اینترنتی رایگان,کسب و کار اینترنتی با موبایل,کسب و کار اینترنتی بدون سرمایه,کسب و کار اینترنتی در خانه
آخرین نظرات
شنبه, ۲۸ بهمن ۱۳۹۶، ۰۲:۵۱ ب.ظ

کسب و کار

درک تفاوت ها در تداوم زندگی زناشویی

چگونه می توانید شرکای مناسبی را انتخاب کنید و خود را برای موفقیت درازمدت تنظیم کنید؟
اریک برن، روانشناس کانادایی، در دهه 1950 و 1960 تجزیه و تحلیل تراکنش را توسعه داد، او تلاش کرد تا یک گزارش تهیه کند که چگونه دو نفر در یک رابطه تعامل برقرار می کنند. کتاب محبوب او که در همین زمینه است به بهترین کتاب ها تبدیل شد، نظریه او تا حدودی در مورد سیگموند فروید ترسیم شده است که هر فرد دارای سه حالت «ایا» است:

• والدین: آنچه به شما آموخته شده است

• کودک: آنچه شما احساس کرده اید

• بزرگسال: چیزی که آموخته اید

پریسون در حالی که تقابل هر سه ایده را ایده آل می داند، می گوید که مردم اغلب یکدیگر را به تعادل می کشند. یک شخص ممکن است پرماجرا و سرگرم کننده شناخته شود، در حالی که فرد دیگری نقش پرورش و مسئولیت را انتخاب می کند. هر فردی بر اساس توانمندی ها و علایق خود یک نقش را انتخاب می کند به همین دلیل است که همه افراد با هم تفاوت دارند.

الیان بدر در مصاحبه ای توضیح داده است که مردم باید با این واقعیت کنار بیایند که ما واقعا افراد مختلفی هستیم. شما با افرادی که فکر می کنید یا افرادی که دوستشان دارید متفاوت هستید. ما ایده های متفاوت، احساسات مختلف و منافع مختلف داریم. هر چقدر هم با کسی احساس نزدیکی کنید و او را بسیار دوست داشته باشید باز هم در بسیاری موارد با او اختلاف نظر و اختلاف سلیقه دارید.

شما با افرادی که فکر می کنید یا افرادی که دوستشان دارید متفاوت هستید. ما ایده های متفاوت، احساسات مختلف و منافع مختلف داریم.

گاهی بین آنچه که هستید و آنچه که می خواهید تعارض وجود دارد. این به توسعه یک حس مستقل از خود کمک می کند: دانستن آنچه که من می خواهم، فکر می کنم، احساس می کنم و تمایل دارم.

این تفاوت ها در همه امور دیده می شود، زن و شوهر ها هم با هم تفارت های بسیاری دارند و شاید دلیل ازدواج همین تفاوت ها باشد. اما با وجود تمام تفاوت ها ما در زندگی زناشویی سرنخ هایی را مشاهده می کنیم که سازگاری واقعی را پیش بینی می کنند. این واقعیت بیشتر از احساساتی است که شما آن را مشاهده می کنید. این سازگاری باعث عشق و تداوم ازدواج می شود، اینکه شریک زندگی خود را با وجود تمام تفاوت ها بپذیرید و به او احترام بگذارید.

اگر شما و همسرتان با هم زندگی می کنید و شریک زندگی شما چند روزی از شما دور شده است چه احساسی به شما دست می دهد؟ اگر شما روسری مورد علاقه، کفش یا یکی از لباس هایی که برای او اهمیت دارد، ببینید، چه احساسی به شما دست می دهد؟ آیا شما ناراحت می شوید، یا خاطرات خوشحال کننده را برایتان به ارمغان می آورد؟

این پاسخ می تواند به شما در مورد چگونگی برخورد والدین، فرزندان و بزرگسالان کمک کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">